Bedenktijd
Natuurlijk hopen wij dat de producten naar wens zijn. Wij vinden het belangrijk dat je blij wordt van je bestelling en daarom zullen wij altijd ons best doen om dat voor elkaar te krijgen. Mocht je toch niet tevreden zijn dan kun je het product, binnen 14 dagen na ontvangst, ruilen of retourneren. Dit kan zonder opgave van reden. De retourkosten zijn voor de klant. Let op, voor gepersonaliseerde producten gelden andere voorwaarden en is het herroepingsrecht niet van toepassing. De verkoop is hiermee na succesvolle betaling definitief. Lees meer over retourneren.
Na annulering heb je 14 dagen om het product retour te sturen. Je krijgt het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten, binnen 14 dagen na ontvangst, teruggestort.
Garantie
Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan jou te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor je aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien ben je verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.
Garantie op sieraden
- Bij Crystalicious is garantie op breuk van sieraden uitgesloten.
- We vragen je vriendelijk om voorzichtig om te gaan met je sieraad.
- Wij geven geen garantie op verlies.
- Crystalicious geeft 1 maand garantie op haar sieraden. Het is voor ons niet mogelijk om te achterhalen hoe vaak en hoe lang een sieraad is gedragen. Daarom kiezen wij voor een garantieperiode van 1 maand na verzending. Na deze periode kun je aanspraak maken op onze coulanceregeling:
Coulanceregeling:
-
- Vanaf 1 maand tot 3 maanden ontvang je 40% korting op een nieuw sieraad.
- Van 4 maanden tot 6 maanden ontvang je 20% korting op een nieuw sieraad. (De korting wordt berekend op het bedrag dat je hebt betaald voor het sieraad.)
- Breuk wordt niet erkend als fabrieks- of materiaalfout, omdat dit gebruikersschade is.
- De garantie gaat in op de dag dat wij het product naar jou opsturen. Als je een sieraad cadeau geeft, adviseren wij je om het sieraad goed te controleren.
- Het is belangrijk om je sieraden af te doen tijdens het sporten, douchen, slapen, enzovoort. Chemicaliën zoals die aanwezig zijn in sommige soorten shampoos, parfums, haarproducten en chloorwater kunnen het sieraad aantasten en er voor zorgen dat steentjes los laten. Sieraden met steentjes zijn kwetsbaar. Door temperatuurverschillen, contact met water, parfum en crèmes kunnen de steentjes na verloop van tijd loslaten. Laat je sieraden ook niet ’s nachts om en bewaar ze in een afgesloten doosje. Wij snappen dat je als ouder niet zit te wachten om oorbellen meerdere keren per week uit te doen en dat je ervoor kiest om wel met oorbellen te zwemmen, te douchen etc. Weet wel dat deze keuze ervoor kan zorgen dat steentjes los laten, emaille kan loslaten op den duur en dat dit het gevolg is van bijvoorbeeld vocht.
- Als je een sieraad met steentjes laat vallen, is de kans aanwezig dat de steentjes losraken.
Klachten
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. Natuurlijk hopen we dat je tevreden bent met de producten. Indien een artikel niet voldoet aan je verwachting, in de zin dat er iets niet volgens bestelling is geleverd, stuur dan eerst een mail naar info@crystalicious.nl en omschrijf je klacht zo duidelijk mogelijk. We zullen er dan alles aan doen om dit op te lossen.
Als er iets mis is met een sieraad, stuur ons dan een e-mail met een foto van het mankement en het bestelnummer. Wij zullen deze klacht zo snel mogelijk behandelen en je op de hoogte houden via e-mail. Als we het probleem niet via e-mail kunnen beoordelen, kunnen we je vragen om het product eerst naar ons terug te sturen.
Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil/.
